Mbi një dekadë pas themelimit të Grindr, Joel Simkhai dëshiron të bëjë një konkluzion

Nga Zachary Schermele
Kur Joel Simkhai u largua nga Grindr pesë vjet më parë, ai kishte shumë kohë për të menduar.
Simkhai, një burrë gej dhe sipërmarrës i teknologjisë, ndihmoi në lançimin e aplikacionit novator të lidhjeve dhe takimeve të LGBT në vitin 2009. Grindr, i cili pilotoi softuerin e gjeolokimit për të treguar distancën e përdoruesve nga njëri-tjetri, ndryshoi rrënjësisht kulturën queer.
Duke ripërshtatur ndërveprimet sociale dhe romantike të gejve në epokën dixhitale, Grindr bashkoi miliona njerëz në mënyra që baret e gejve – pikat qendrore për një kohë të gjatë të skenave sociale LGBTQ – thjesht nuk mund të bënin.
Tani, më shumë se një dekadë më vonë, ai dëshiron një përfundim.
Simkhai lançoi një aplikacion queer takimesh dhe lidhjesh këtë muaj të quajtur Motto, për të cilin ai thotë se ka veçori inovative për të ndihmuar në parandalimin e “toksicitetit” dhe “diskriminimit” që kanë hedhur hije mbi aplikacionet e tjera të takimeve me gej, duke përfshirë atë që ai drejtoi dikur.
Duke u kërkuar përdoruesve të saj që të kenë fotografi të fytyrës në vend të “bustëve pa kokë” dhe duke kufizuar kohën e kaluar në aplikacion duke u shërbyer përdoruesve jo më shumë se 10 profile në ditë, Motto ndryshon nga Grindr, tha Simkhai.
Ai gjithashtu tha se Motto ofron më shumë informacione të profilit dhe kërkon një proces verifikimi për çdo përdorues për të rritur sigurinë dhe për t’u mbrojtur nga ngacmuesit, të cilët infektojnë shumë aplikacione takimesh.
Kohët e fundit këtë vit, koha mesatare ditore e shpenzuar në Grindr për përdorues ishte rreth një orë, sipas The Guardian. Rezultatet e një sondazhi në internet me afro 100 përdorues të Grindr, të publikuara në vitin 2017 në njl revistë, Behavioral Medicine treguan se përdoruesit obezë raportuan ndjenja dukshëm më të mëdha të pakënaqësisë trupore.
Një studim i vitit 2019 i botuar në një tjetër revistë, Body Image, arriti në përfundime të ngjashme, duke zbuluar se tiparet specifike të aplikacionit të Grindr ndikojnë në perceptimet trupore midis burrave që bëjnë seks me burra.
Simkhai tha se mes akuzave të viteve të fundit për transfobi, racizëm seksual dhe turpërim për obezët, krijimi i tij kishte pasoja të padëshiruara. Ai tha se mban përgjegjësi për ta.
“Në Grindr isha padyshim i vetëdijshëm për këto çështje dhe ishte e vështirë për t’u zgjidhur për një sërë arsyesh,” tha ai. “Duke u larguar nga Grindr dhe duke pasur një shans për të menduar për këto gjëra, mendova se çfarë dua të jetë trashëgimia ime?”
Simkhai e quajti Motto, i cili tashmë është lançuar në qytetin e Nju Jorkut, shansin e tij për të “korrigjuar gabimin”.
Kompania ende po ndërton ekipin e saj dhe nuk po i bën ende publike numrat e përdoruesve, tha ai.
Grindr, ndërkohë, vazhdon të dominojë hapësirën e aplikacioneve për takime mes gejve, me rreth 11 milionë përdorues aktivë mujorë në mbarë botën vitin e kaluar, sipas një njoftimi të kompanisë.
Ai gjithashtu sapo solli një CEO i cili planifikon ta bëjë kompaninë publike së shpejti me një vlerësim ambicioz prej 2.1 miliardë dollarësh.
“Edhe pse ne kurrë nuk do të ndalojmë së punuari për të ofruar për përdoruesit tanë, ne jemi krenarë për atë që kemi bërë, veçanërisht në dy vitet e fundit, për ta bërë Grindr një platformë mbështetëse ku komuniteti ynë mund të lidhet lirshëm dhe komod,” -tha Patrick Lenihan. Nënpresidenti i Grindr në një deklaratë.
Grindr nisi një fushatë video këtë muaj për të pastruar “keqkuptimet” në lidhje me përvojën e tij të përdoruesit dhe për të edukuar njerëzit rreth veçorive të sigurisë së aplikacionit dhe moderimin e përmbajtjes. Një njoftimin nga kompania thanë se përdoruesit kanë aftësinë për të heshtur, bllokuar dhe raportuar “aktorët e këqij” për të përmirësuar përvojën e tyre dhe tha se ato raporte shqyrtohen gjatë gjithë kohës nga një ekip moderatori që operon me 99% saktësi dhe është trajnuar.
në “Ndjeshmëritë kulturore specifike për LGBTQ dhe moderimi i përmbajtjes përfshirëse gjinore.” Kompania gjithashtu vuri në dukje se Grindr përfshin veçori të bisedës audio dhe video që mund të ndihmojnë në shmangien e profileve fake.
Në vitin 2018, vitin kur Simkhai u largua nga Grindr, kreu i komunikimit në atë kohë tha se diskriminimi në internet kishte arritur “përmasa epidemike”.
Në atë kohë, kompania pranoi se Grindr ishte një nga një sërë aplikacionesh të rrjeteve sociale të prekura nga trendi dhe nisi një iniciativë ndërgjegjësuese atë vit të quajtur “Kindr”, e cila përfshinte një rinovim të udhëzimeve të saj të komunitetit për të luftuar racizmin seksual.
Por gjuha raciste, diskriminuese dhe përjashtuese – ose eufemizma për ta – vazhdojnë të përshkojnë një sërë aplikacionesh për lidhje dhe takime LGBTQ. Në shumë mënyra, ato pasqyrojnë racizmin, diskriminimin dhe përjashtimin që vazhdojnë më gjerësisht brenda kulturës së gejve, veçanërisht në mesin e burrave të bardhë, cisgjinorë. Në fakt, kjo ishte një temë e filmit novator të kësaj vere “Ishulli i zjarrit”, i cili i kushtoi vëmendje të veçantë një fraze raciste – “pa yndyrë, pa femra, pa aziatikë” – që është ende e përhapur në aplikacionet e takimeve me homoseksualët përmes gjuhës së koduar, pavarësisht politikat e moderimit dhe diskriminimit të përmbajtjes.
Vitin e kaluar, një grup agjencish për parandalimin e HIV-it dhe STD-ve bashkëpunuan me pronarët e nëntë faqeve të internetit dhe aplikacioneve për takime, duke përfshirë Grindr, për të “reduktuar gjuhën stigmatizuese” në platformat e tyre që kontribuojnë në padëshirueshmërinë e trupit, seksizmin dhe diskriminimin kundër HIV. Grupi anketoi 5,500 njerëz që përdornin rregullisht të paktën një nga aplikacionet e destinuara për gej, biseksualët, transgjinorët dhe njerëzit queer. Rezultati ishte një seri rekomandimesh, mes tyre që aplikacioni t’u jepte përparësi përdoruesve që janë më të rrezikuar nga paragjykimet, t’u jepte stimuj njerëzve që të plotësojnë profilet e tyre dhe të rimendojnë që përdoruesit të paguajnë për të bllokuar më shumë profile.
“Ndërsa njerëzit gej, bi dhe trans kanë kohë që i janë nënshtruar diskriminimit, stigmës dhe gjuhës së urrejtjes nga jashtë komuniteteve tona, mënyra se si e trajtojmë njëri-tjetrin në internet mund të shkaktojë gjithashtu dëm”, thuhet në raport.
Është një koncept që ka informuar shumë nga diskutimet në vitet e fundit rreth asaj se si të reformohen aplikacionet e takimeve gej të orientuara drejt personave LGBTQ, të cilët, si gjithë të tjerët, vazhdojnë të përballen me rolin e ndërlikuar që media sociale luan në komunitet – pavarësisht strehimit që mund të sigurojnë nga kultura heteronormative.
“Kultura ndryshon, për të mirën dhe për të keqen,” tha Simkhai.
Sa i përket Motto-s, tha ai, platforma planifikon të “vënë përdoruesin në radhë të parë”.
“Ne mendojmë se ka një mënyrë më të mirë.”/ HistoriaIme NBCOUT